Veteriner Fizik Tedavi

Emineller Veteriner Kliniği, Kedi ve Köpeklerde Fizik Tedavi ve Cerrahi müdahaleler üzerine hizmet vermektedir. Dr. Gamze Karabağlı öncülüğünde Fizik Tedavi görmesi gereken hastalar ortopedik ve nörolojik hastalıklar yönünden muayene edilir.
Veteriner Fizik Tedavi
Kedi ve Köpeklerde Fizik Tedavi Emineller Veteriner Kliniği İstanbul Avcılar ilçesinde Üniversite Mahallesinde Veteriner Fakültesine yürüyüş mesafesinde yer almaktadır. Kedi ve Köpeklerde Fizik Tedavi ve Cerrahi müdahaleler üzerine hizmet vermektedir. Dr. Gamze Karabağlı öncülüğünde Fizik Tedavi görmesi gereken hastalar ortopedik ve nörolojik hastalıklar yönünden muayene edilir. Öncesinde MR ve BT den de yararlanarak kesin tanı konulur. Alanında uzman meslektaşlarımızın tedavilerine ek olarak yönlendirdiği tüm hastalarda yapılan işlemler dikkatle incelenir. Uygun olan hastalarda düzenlenen tedaviler hastalığa bağlı olarak günlük, haftalık, aylık programlar ile belirlenir. Hastanın mizacı sert ise yaşadığı ağrıdan dolayı manüplasyona izin vermiyor ancak fizik tedavi görmesi de gerekiyor ise hasta yakınının da desteği gerektiği, uygun ise medikal yan ürünler kullanılması gerektiği göz önünde bulundurulmalıdır. İleri görüntüleme teknikleri ve Cerrahi hastalıkların yorumlanması ve tedavi prosedürleri gerekli ise ameliyatları Emineller Veteriner Muayenehanesinde yapılabilmektedir. Muayene - Konsültasyon - Tedavi - Gerekli ise operasyonun ardından - Operasyon geçirmiş bir hastada gerekli ise ana tedaviye ek olarak - Elektroterapi - Ultrasonterapi - Laserterapi - Fonoforez - Kinesioterapi - Hidroterapi (Yüzme ve Su altı yürüme bandında yürüyüş) - Aktif Egzersizler - Masaj en uygun protokol belirlenerek düzenlenmektedir. Kedi ve Köpeklerde Fizik Tedavi Uygulamaları hakkında ilginizi çekebilecek makalelere, aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Kedi Ve Köpeklerde Fizik Tedavi Uygulamalarında En Çok Merak Edilenleri Sizler Için Derledik Evcil Hayvanlarda Fizik Tedavi Neden Ve Ne Zaman Gereklidir?
SOSYAL MEDYA
EMİNELLER VETERİNER KLİNİĞİ Veteriner Cerrahi - Fizik Tedavi Üniversite Mahallesi Firüzköy Bulvarı Firuze Konakları 3S 22/3O Avcılar / İstanbul Gsm: 0533 450 27 15 Gsm: 0533 450 27 51 E-posta: [email protected] Web: www.eminellerveteriner.com
Bu site Neta Website altyapısı ile hazırlanmıştır.
Bizi Arayın